... Z PERSPEKTYWY TWOJEGO KLIENTA

Strefa Klienta

Strefa audytora

Tajemniczy Klient

>> Czytaj więcej

Szkolenia

>> Czytaj więcej

Badania Satysfakcji Klienta

>> Czytaj więcej

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA


Aby pracownik mógł poprawnie obsłużyć klienta, przez całą ścieżkę sprzedaży, potrzebuje dokładnych wytycznych. Takimi wytycznymi są Standardy Obsługi Klienta.

Są to podstawowe narzędzia związane z utrzymaniem wysokiego poziomu obsługi klienta, które realnie przekładają się na zysk i wizerunek firmy.

Przygotowując standardy ujednolicamy sposób, w jaki pracownicy mają zachowywać się wobec klienta, przez co podnoszą jakość świadczonych usług.

Dzięki z góry ustalonym standardom, w każdej placówce klient zostanie obsłużony tak samo poprawnie a pracownicy będą wiedzieli w jaki sposób ustalić jego potrzeby i nakierować na produkt który go interesuje.

Projektując Standardy Obsługi Klienta musimy pamiętać o kilku podstawowych zasadach

  • Standardy powinny być zrozumiałe dla Pracownika jak i Klienta
  • Unikać tworzenia zbyt skomplikowanych zasad, które są oderwane od potrzeb klienta
  • Pracownicy powinni traktować standardy jako motywację, jednocześnie realizując założone cele firmy

Przygotowując Standardy Obsługi Klienta mamy możliwość:

  • Wzmocnić umiętności komunikacyjne pracowników z klientem
  • Zrozumieć potrzeby klienta
  • Umocnić wizerunek firmy, zarówno wśród pracowników jak i klientów
  • Kontrolować i utrzymywać poziom jakości obsługi klienta 

Do góry

© 2007-2014 RUBISCO.PL     Wszystkie prawa zastrzeżone     Projekt i realizacja: Web-Profit S.C.