... Z PERSPEKTYWY TWOJEGO KLIENTA

Strefa Klienta

Strefa audytora

Tajemniczy Klient

>> Czytaj więcej

Szkolenia

>> Czytaj więcej

Badania Satysfakcji Klienta

>> Czytaj więcej

COMPETITION CHECK


Badanie wykorzystujące wszystkie dostępne metody związane z obsługą klienta – wizytę osobistą, kontakt telefoniczny lub e-mail celem zdobycia jak największej liczby informacji na temat konkurencji bezpośredniej lub pośredniej.


Dzięki zastosowaniu metod  tzw. białego wywiadu otrzymujemy wiedzę na temat:

  • cen, rabatów, promocji i warunków sprzedażowych
  • asortymentu i nowości
  • wystawiennictwa, materiałów i działań marketingowych lub promocyjnych
  • opinii konkurenta o firmie zlecającej badanie
  • ogólnej obsługi klienta
  • mocnych i słabych stron firmy


Metodę tę stosuje się także u partnerów handlowych w celu:

  • poznania prawdziwej opinii na temat firmy i jej produktów
  • stopnia zaangażowania w polecaniu produktów
  • kontroli cen i wysokości rabatów na produkty
  • odpowiedniej ekspozycji produktów czy materiałów reklamowych


Competition Check to jeden z ważniejszych czynników budowania strategii przedsiębiorstwa. Działania  oparte na dostępnych zasobach informacji wspomagają zdobywanie przewagi konkurencyjnej i umacniają  pozycję firmy na rynku. Umiejętne zdobywanie, gromadzenie i przetwarzanie informacji na temat otoczenia gospodarczego sprzyja rozwojowi firmy i ułatwia jej osiągnięcie sukcesu biznesowego.

Do góry

© 2007-2014 RUBISCO.PL     Wszystkie prawa zastrzeżone     Projekt i realizacja: Web-Profit S.C.