... Z PERSPEKTYWY TWOJEGO KLIENTA

Strefa Klienta

Strefa audytora

Tajemniczy Klient

>> Czytaj więcej

Szkolenia

>> Czytaj więcej

Badania Satysfakcji Klienta

>> Czytaj więcej

BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA


Dostarczając usługi lub dobra, każda firma stara się, aby jak najlepiej zaspokajały one potrzeby swoich klientów. Lojalni konsumenci częściej dokonują zakupów i chętniej polecają firmę oraz jej produkty swoim bliskim. Badając i poprawnie interpretując  nastroje klientów wpływamy na pozytywny wizerunek i zwiększamy zaufanie do marki. Znając konkretne powody identyfikacji klienta z firmą i produktami lub jej braku, można dobrać odpowiednie strategie wspomagające budowę długofalowych partnerskich relacji.

Warianty wykorzystania Badania Satysfakcji Klienta:

  • wstęp do wdrożenia procesu zmian w zakresie obsługi
  • zwieńczenie procesu poprawy jakości obsługi
  • uzupełnienie badań Mystery Shopper
  • określanie profilu klienta

Informacje, których dostarcza wykorzystanie tej metody:

  • jakimi kryteriami wyboru kierują się klienci wybierając produkt lub usługę
  • skąd czerpią informacje na temat firmy i jej produktów
  • jakie są dobre i złe strony oferty
  • jak klienci postrzegają markę, czy się z nią utożsamiają
  • jak porównują ją do konkurencji

Badanie Satysfakcji Klienta wykonywane jest metodą jakościową (wywiady pogłębione, niestandaryzowane kwestionariusze) oraz Ilościową (wywiady na podstawie standaryzowanych kwestionariuszy) poprzez wszystkie kanały komunikacji (F2F, telefonicznie, Internet)



Do góry

© 2007-2014 RUBISCO.PL     Wszystkie prawa zastrzeżone     Projekt i realizacja: Web-Profit S.C.