... Z PERSPEKTYWY TWOJEGO KLIENTA

Strefa Klienta

Strefa audytora

Tajemniczy Klient

>> Czytaj więcej

Szkolenia

>> Czytaj więcej

Badania Satysfakcji Klienta

>> Czytaj więcej

METODOLOGIA


Wykorzystując metodę ilościowego oraz jakościowego ujęcia wyników, przedstawiamy pełny obraz obsługi klienta.Każdy kwestionariusz badawczy jest indywidualnie konstruowany we współpracy z doświadczonym zespołem psychologów sprzedaży. Każdy raport przygotowany jest według najwyższych standardów i w oparciu o merytoryczne wartości, dzięki czemu unikamy szablonowego podejścia do procesu.

Interpretację wyników badań ułatwiają raporty końcowe. W zależności od swojego stopnia zaawansowania, proponujemy raport

  • Basic
  • Advance

Obejmują  one zróżnicowany zakres analiz i rankingów oraz indywidualny program naprawczy Rubisco Fix Kit.

Dzięki unikalnej architekturze programu naprawczego Rubisco Fix Kit każdy pracodawca ma do dyspozycji narzędzia umożliwiające wprowadzenie zmian na każdym etapie procesu obsługi klienta. 

Wyniki badań prezentowane na platformie Rubisco 24/7,  umożliwiają podgląd pracy audytorów w czasie rzeczywistym przez całą dobę,przy wykorzystaniu zoptymalizowanych i intuicyjnych profili. Spersonalizowany panel klienta jest zintegrowany z szerokim spektrum narzędzi analitycznych, umożliwiających indywidualne budowanie wielowarstwowych raportów.


Do góry

© 2007-2014 RUBISCO.PL     Wszystkie prawa zastrzeżone     Projekt i realizacja: Web-Profit S.C.