... Z PERSPEKTYWY TWOJEGO KLIENTA

Strefa Klienta

Strefa audytora

Tajemniczy Klient

>> Czytaj więcej

Szkolenia

>> Czytaj więcej

Badania Satysfakcji Klienta

>> Czytaj więcej

MEDIA O NAS


Specjaliści Rubisco Audit często zapraszani są do udzielania wywiadów dla prasy, telewizji czy radia.

Służą swoją wiedzą merytoryczną i doświadczeniem każdemu, kto chciałby poznać na czym polegają metody badania jakości obsługi klienta oraz w jaki sposób są wykorzystywane.


TELEWIZJA

BANKIER.TV  – Wywiad dotyczący specyfiki branży Mystery Shopping, jej wad i zalet oraz etycznego podejścia do tematu.

TVP ŁÓDŹ – Wywiad dotyczący specyfiki branży, przedstawiający metody działania Tajemniczego Klienta podczas pozorowanego audytu w wybranej placówce.


PRASA

MAGAZYN GALERIE HANDLOWE.PL - wywiad dotyczący specyfiki branży Mystery Shopping, metod wykorzystywanych podczas badań jakości obsługi klienta, zalet i wady tej metody oraz profilu idealnego audytora.

MAGAZYN PRESS – wywiad dotyczący specyfiki branży Mystery Shopping, kodeksu etycznego Tajemniczego Klienta w zakresie wykorzystywania przez pracodawców wyników badań niezgodnie z jego zasadami.

DZIENNIK GAZETA PRAWNA –  wywiad dotyczący zagadnienia czy istnieje kodeks etyczny w branży Mystery Shopping i czy pracodawcy wykorzystują wyniki badań zgodnie  z jego zasadami.


RADIO

POLSKIE RADIO PROGRAM 4 – Tajemniczy Klient jako szpieg czuwający nad dobrą obsługą

Do góry

© 2007-2014 RUBISCO.PL     Wszystkie prawa zastrzeżone     Projekt i realizacja: Web-Profit S.C.