... Z PERSPEKTYWY TWOJEGO KLIENTA

Strefa Klienta

Strefa audytora

Tajemniczy Klient

>> Czytaj więcej

Szkolenia

>> Czytaj więcej

Badania Satysfakcji Klienta

>> Czytaj więcej

wywiad dla prasy 06/02/2014


Dziennik Gazeta Prawna zwrócił się do nas z prośbą o opinię nt zasad jakimi powinni kierować się pracodawcy zlecając badania MS. 

Pytanie jakie warto sobie zadać to to, czy Tajemniczy Klient ma być narzędziem kontroli jakości obsługi klienta i pracy zatrudnionych w placówce osób, czy jest tylko pretekstem do zastraszania pracownika.

Czy pracodawca może wykorzystywać wyniki audytu Tajemniczego Klienta do zwolnienia pracownika?  Więcej szczegółów pod adresem:  

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=473181



Pozostałe aktualności

06/02/2014 UWAGA OSZUST!
06/02/2014 ulepszony system rubisco 24/7

Do góry

© 2007-2014 RUBISCO.PL     Wszystkie prawa zastrzeżone     Projekt i realizacja: Web-Profit S.C.